Bara torsdag och fredag kvar..

..innan helg.

Lina har nyss blivit hämtat av Glenn. Grattis på namnsdagen förresten Glenn!

Jag och Ted handlade i söndags och var smart nog att handla mat för några dagar eftersom han jobbar eftermiddag och jag då lagar maten. Så idag blev det lapskojs. Jag trodde ju att vi hade köpt hem saltabiten. MEN när potatisen väl var klar, så hittade jag inte burken i skåpet och jag kunde inte komma på vart jag ställt den. DÅ kom jag istället på att vi inte köpte den efter som det var slut på affären. Suck och frust! Vi knatade ner till mor och far, lämnade Astor, lånade bilen susade till willys, hem till dom igen, tog med Astor och gick hem för att laga mat. Det är så typiskt jag.
Till efterrätt snaskade vi lite godis, mycket gott.

Ååååååh! Idag kände jag hennes bebis. Har gjort det förut också, men lite tydligare idag. Alltid när man lägger dit handen så slutar den röra sig, busen. Mysamys, Lina =) Tack för idag.

Sitter här och tänker vad skönt det är att ha en sambo. Jag älskar det! Han jobbar skift så jag är själv varannan vecka hemma. Man saknar varandra den veckan lite mer än annars, skönt att få göra. Men också tråkigt att lägga sig själv varannan vecka. Vill ju såklart ha han med mig, att vi lägger oss tillsammans. Det är ju det bästa som finns att sova under samma täcke, att knuffa på varandra, gnälla lite att man itne får plats fast det är 180 cm bred och att vakna upp bredvid varandra.
Jag är så glad att jag får vakna bredvid Ted varje morgon.
Varje gång jag loggar in mig på MSN så finns det två adresser att välja mellan, min och Teds
Det finns alltid två tandborstar
Två bankdosor
Massor av skor, jackor och kläder här och där
Hans matlådor som ligger kladdiga i samma påse som han har till jobbet varje dag

Ja, det finns ju så mycket som man ser varje dag som man inte tänker på. Men det är hans ju, om det inte fanns så fanns ju inte han heller. Tänker man på det så får man faktiskt ett leende på läpparna och blir verkligen glad över det man har :D
Och du och jag, Ted, jag tycker vi kompleterar varandra, mycket bra!<3

Gah, ögonlocken är tuunga.....




Kommentera gärna
Postat av: Lina

Tack själv kära du =) Det var supertrevligt =) Och visst ska man tänka på det man har istället för det man inte har. Tillsammans klarar man allt =)

2009-04-23 @ 08:32:24
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0