Booom!

Åh, gud så skönt. Idag släppte trycket, bomben släppte och en stor sten föll från mina axlar. Jag känner mig så glad, avslappnad och ganska nöjd :)  Eller mycket nöjd ska jag säga och med solsken mot kvällningen så kan det väl nästan inte kännas så mycket bättre.

Idag fick jag frågan om det är Ted jag vill leva med resten av mitt liv. Själv klart!  Men vem säger att allt som man känner idag är så säkert. Saker kan förändras. Jag vet inte vart vi står i framtiden. Sånt kan ju ingen veta. Spelar ju ingen roll hur ung/gammal och kär man är. "Kärleken är blind"  Förhållande kan gå lyckligt, olyckligt, lyckligt, olyckligt och lyckligt igen. Det är mina föräldrar bevis på. :)

Dom blev ett par vid 24 års ålderna nåt sånt. Kämpade hårt för att få mig, fick Robin 14 månader senare, Jenny 3 år senare. ( Hur lätt kan det vara med 3 blöjbarnsamtidigt och allt som kommer därtill)
Skiljsmässa
Louise blev till
Flyttade ihop igen :)
Flyttade isär
Flyttade ihop.
Gifte sig igen och alla barn fick vara med :)
Köpte hus
Sandra flyttar
Skaffar hunden Goliat
Skaffar hunden Diesel
Robin flyttar.
(Jag tror jag fått med alla isär och ihopflyttningar)

Nu har dom bott i huset i åtta år. Har det hur bra som helst med två barn hemma, två hundar och en bonushund oftast.
Så det kan gå!
Älskar er!
Mamma och pappa, Jag kommer inte skaffa fyra barn, det har jag lärt mig.

SÅ..
..Klart jag vill leva mitt liv med Ted.
Hund har vi redan, bil och tre rum och kök.
Bara barn som fattas och jag med glädje och kärlek vill skaffa barn med Ted <3

Men.... och men finns det ju många av.
HAN KAN GÅ MIG PÅ NEVERNA, han vet precis hur kan ska göra för att få mig förbannad. Trycker på precis rätt knapp.
Så ofta när jag blir arg så låter det värre än vad det är. =)

Jag älskar dig Ted!

........................................
Maten ikväll blev ju suuuuuper.
Hittade ett recept i ett Ica-blad. Lax med purjorisotto. Aaaasgott var det.
Så där satt jag och gottade min mat medans Ted åt sin stroganoff och makaroner.


Louise och Sara var i kupolen idag. När jag slutade jobbet fick jag ett sms där det stog att jag skulle ringa när jag var hemma så hon kunde komma upp med en sak.
Nåt stort mjukt såg jag att det var :)
"Lilla hund" från planetpolarna. TACK så mycket Louise, jag är jätteglad :D

Nej nu är jag så trött. Måste sova!

Sov gott för det ska jag!



Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

Ja vi hade jättefint väder och varmt, 17 grader. :)

Jag har varit ledig hittills.. ganska skönt men man vill ju jobba också. :)

2009-04-15 @ 20:08:19
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Va underbar kärleksförklarings historia :)

2009-04-21 @ 22:06:50
URL: http://aboutanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0