Elden värmde fin fint

GRATTIS FRIDA!! Ses på lördag! Raj raj raj!




Någon som tänker på fåglarna i alla fall. När jag gick till jobbet en dag så såg jag dessa tre söta säkert hangjorda fågelhålkarna som någon har gjort till de små. Så gulligt tycker jag. Titta nära..


Dagen började med en härlig hotellfrukost med jobbet på Grand. 
Slutade jobbet. Ted kommer upp och möter mig. Vi shoppar lite, köper glas, handlade visst ett stort lager på systemet och åkte hem. Mmm turkisk peppar, Bacardi Äpple och nån krämig päronhistoria. Det blir suuuper på lördag det.
Grillade hos mor och far TACK FÖR MATEN :) Pappa har köpt en sån där stor gasolgrill så nu grillas det mycket mer än vanligt och han visar gärna hur den fungerar. Gott gott blev det.

På kvällningen här så åkte vi til Smedjebacken på brasa där Tommy, Lille-Vi och Lowa var, helt utan planer. Ååå så var och skönt det var. Helt sjukt att dom inte har nån brasa vid Skuthamn eller Jägarnäs, så ska det ju vara. nej men då åker man till Smedjebacken.

På lördags fyller älsklingen min 22 år så nu har vi snickrat tårta för lite fika imorgon.


Är alldeles för trött för att sitta här.
Sov gott

Kommentera gärna
Postat av: Johanna

Grattis till Ted!!!

2009-05-02 @ 10:52:58
Postat av: Anonym

Hej gumman. Luncha nån dag i veckan? Jag måste de dig pengar.. känner mig så skyldig! Kram!

2009-05-04 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0