Vilken dag...

...och det bästa är att det blir en dag till imorrn. En dag till ledighet, en dag till slappa, en dag till att njuta.
Jag älskar att vara ledig. Men lagom är bäst. Skulle inte säga nej till att jobba tre dagar, ledig fyra, varje vecka =)

Idag har i allafall Glenn och Lina vart här på grillning och fika. Kom på det igår kväll att det kunde vara trevligt. Så det blev korv med bröd och potatissallad. Till efterrätt mina goda sega chokladmuffins.
Så nu fick vi utemöblerna på plats också. I år blev det på framsidan. Helt perfekt läge, plan mark och sol i stort sestt hela dagen.
Så där satt vi några timmar innan vi drog oss innåt.

Jag, Ted och Astor tog oss en skönkvällspromenad igen. Guuuud så skönt det är ute nu. Älskar våren.
SNART SOMMAR!!

Sallad stog på kvällsmenyn ikväll.
Imorgon ska vi med Lina och Glenn till Kupolen och kolla in deras barnvagn och provköra lite. Så kul :)

Nu ska jag mysa med min helt underbara och gosiga hund Astor!

Herå!

Kommentera gärna
Postat av: Lovisa

Heej! Härligt att allt är bra!

Allt är bra här också. Vi har precis kommit hem från en helg i Stockholm, det var underbart skönt. :)

Har ni haft en skön påsk? :)

2009-04-13 @ 12:42:05
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0