PAUS

Marie kom hit idag från Borlänge för att hälsa på mig :)
Vi gick i samma klass i Falun och har väl setts i allafall nån gång efter studenten.
Vi tog oss i kragen igen. Tack för idag, det var väldigt trevligt.

Nu tar jag en PAUS från bloggen.
Har väl inte direkt varit enormt flitig, speciellt inte den senaste tiden.
Lusten finner sig helt enkelt inte riktigt!

Jag ska ägna mig åt mitt:


Så vill du höra/veta av mig får du helt enkelt ringa! :)


Kommentera gärna
Postat av: Sofia

Hej, ditt nr försvann när jag bytte tele...

Tänkte om du ville komma och fika vid mej i morgon? Lättare för mej att vara hemma nu för Damian har inte ro att sitta still på ett fik ;)

Kramar

2009-08-13 @ 20:54:19
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tycker att du ska börja blogga igen :)

2009-08-21 @ 09:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0