Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag

Snart har tisdagen passerat och då går resten av veckan av sig själv.

Jag tycker om när tiden går fort.
Men tiden går sakta när man väntar
och väntar man på något gått väntar man aldrig för länge.
Eller?
 Jo, väntan är fööör lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång ibland.

Helgen var väl inte så händelserik.
Det som förgyllde min helg var att få sova länge och att få träffa otroligt söta lilla Mindie,
Lina och Glenns dotter. Hon ser ut som en docka.


Resten bestog av städa, städa och städa vilket bara gjorde mig deprimerad, blää för städning.

Kollar just nu på kalenderflickorna på kanal 9. Det verkar vara en kul film i alla fall i min smak.
Hoppas jag orkar kollar igenom hela, ska ju upp tidigt imorrn :) Jag kollar på film, Ted fixar med sitt PS3 och Astor ligger så nära mig som det bara går. Mysapys.

Sov gott


Kommentera gärna
Postat av: Sofia

hejsan.. det va ett tag sen..! =).. börjar det hända saker hos er..=), om du förstår vad jag menar..=).. hoppas att det är bra med er o att ni hade det mysigt på semestern..!



Kram Sofia

2009-09-01 @ 14:11:40
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja det är bra med oss men ja det kunde juh vara bättre..=).. ja det tycker jag att vi skulle kunna finna lite tid til..=).. kram

2009-09-01 @ 22:39:09
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0