Svenska hjältar...

... helt fantastiska människor.
Jag och mamma har setat i soffan i två timmar och torkat tårar.
Helt galet vilka fina människor det finns!

Vi skickade in vårat leende också :D Finns med på tv4:s hemsida.
Typ ett av 15000 så jag orkade inte leta på oss..

...och vinter.
JIIPIIIH!!!
Och mer snö kommer det. Ååh, vad det är härligt! Så glad jag blir.


Bröllop i lördags.
Teds bror Tommy och Lillevi var det lyckliga paret. Jag är ingen kyrkmänniska, men när klockorna börjar slå och dom kommer gåendes in, då får jag gåshud :)


Ultraljud på onsdag :D

17+4

Sängen nästa!


Kommentera gärna
Postat av: Jenny

Åh, tjockis! Jag vill ha bebisen nu! :D

2009-12-15 @ 00:29:32
Postat av: Patricia

OJ vilken mage du fått! Vad fort det går, snart är ni föräldrar :) Kram!

2009-12-15 @ 12:44:07
Postat av: mamma

Mycket vacker syn:) kram

2009-12-15 @ 13:30:03
Postat av: Emma&Arvid

Va roligt att du uppdaterar bloggen lite :-D.. Spännande med ultraljud imorn! Glöm inte att ringa mig efteråt ;-).. SUPERFIN magbild, den är såå fin så! Kram

2009-12-15 @ 21:08:59
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: mamma

Visst är det vackert med brudpar,men den vackra synen var mitt barnbarn som växer:)

2009-12-16 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0