Vilken dag...

Först och främst

GRATTIS MERIMA min vän!
Som fyller år idag. Hoppas din dag har varit bra!


Idag har jag varit ledig. Vi var på UL på förmiddagen och såg den lille skrutten.
Blev flyttad två dagar, så 21 istället för 19 maj.

Alltså är vi 17+4 idag :)
Jag är så lycklig! Jag är så kär! Jag älskar Ted! <3


Sen var det bara att åka hem och hämta mamma och Astor.
Han kastrerades idag. Usch!! Tycker det är så hemskt.
Dom känner ju obehag så fort dom åker dit, ännu värre när dom är där inne och så ska dom
få sprutor och grejas med.
Men nu är det gjort. Vi ska väl lägga oss och sova och mysa lite, myysen.

Tack mamma för att du följde med!
Johanna har nyss varit här och hälsat på en sväng.
Hon och magen! Men nu är det inte långt kvar. =D

Ska ta nån till nybakad marräng sen sovdags.


Kommentera gärna
Postat av: mamma

Självklart ställer jag upp, det gick ju bra.

Kram

2009-12-17 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0