Dåså.......

.......var dagen slut..
Imorse kom badrums"killarna"/"gubbarna" vid ca 7-7,30, jag gick sedan till jobbet.
Jag hade lunch, jobbade klart och åkte på visning i Borlänge. Mycket bra visning, nytt nytt nytt vill jag ha.
Kom hem ca 22 å nästan dags att sova. Ted jobbar kväll så jag väntar uppe tills han kommer iaf. Eller rättare sagt så hinner jag inte ens komma till sängen innan han är hemma eftersom jag blev sittandes här en stund.

Badrumsgolvet är uppbilat och fläkten står på plats och surrar, men ganska tyst.
Hoppas det blir klart snart, VILL HA MITT BADRUM OCH MIN EGNA TOALETT OCH DUSCH!!

Pratade lite med Frida också, det var alldeles för länge sen..Måste ses när vi har tid både du å jag :)

Nej ska knoppa snart...
...blev så tänka på en sång vi sjöng när jag gick på marnäs vid dagens slut.

Nu vill vi gärna säga ha det bra
ha det bra
vi tackar för idag
har det bra till både dig och mig
och jag hoppas vi träffas snart igen
Adjö

Haha, vi sjöng den varje dag tror jag

Sov gott

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0