Fika med Lina

Gud sån skön dag. Slutade 15.00 idag, tog ut lite semestertimmar.

Jag och Lina fikade på Engel, i dagsljus vilket var helt otroligt.. Annars blir det alltid sena kvällar.
Tiden går så fort när man har roligt. Satt där, bara pratade om allt och inget och tiden bara rinner iväg, hehe nästan tre timmar :) Tack för trevlig fika och för skjutsen hem.

Var ner till mor å far en stund och vaxade Jennys ben, HAHAHA kul att plåga henne lite. det är hon värd :) gulle dig! Men grymt skönt att slippa raka benen på ett bra tag va?.. Mindre hett när det måste växa ut mellan gångerna..

                    Jag & syster

                                                                 Nu blir det salta solrosfrön

Kommentera gärna
Postat av: Anonym

Benen blev bra, tack så mycket! Kul att du hittade en så vacker bild också. :P Men du, ge dig med gottis nu! Jag ska göra upp ett tränings och matschema till dig, bara så du vet! :)

2009-02-04 @ 22:07:43
Postat av: Anonym

Förra var från mig, men jag antog att di förstog det. :)

2009-02-04 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0