Nu...

...har jag landat..... med mina salta pinnar.
Klippte bror efter jobbet idag, fick skjuts hem till mor och far. Tog med Astor ut på en 45 minuter promenad, haha nu är han trött.
Så lurade Louise upp mig till hennes Wii.. Hon hade fått en dansmatta av Robin i present. Gud va kul det var. Men får öva lite mer på det där med dans tror jag. Så nu har jag ett bra sätt att motionera på :P Toppen!

 Kokat potatis nu, ätit och fixat matlåda.

Ååh måste sova

God natt

Kommentera gärna
Postat av: Merima

Hej gumman! Vi var i Blg igår, lite spontant bara. Såg att du hade ringt. Än så länge är de bestämt att vi ska åka på Lördag, men kan inte jag och du åka upp i veckan eller nästa helg och leta klänning?

2009-02-26 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0