Onsdag, bara torsdag och fredag kvar

Bara två dagar kvar innan helg.. längtar till nästa vecka då vi får omgjort i vårt badrum. Sen blir det shopping med mamma på Ikea. Längtar tills helgen så klart också Merima.. Feest

Ooh, trodde min mobil var trasig igår, den gick inte att skjuta ihop, som om nåt hade fastnad i mellan. Efter många försök fick jag ihop den, hehe men den var seg.. Sen hux flux hos mor å far ramlade en skruv ur och den funkar som vanligt igen. Men skruven satt nog där av en anledning, så den kanske rasar isär :S

Nu blir det att slänga i sig soppa å sen förlossningskliniken...Det är så härligt med alla bebisar som kommer till världen. Galet att föräldrarna vill ha med typ hela släkten när dom klämmer ut den lilla..

Är så galet trött nuförtiden, måste lägga mig tidigare på kvällarna.. Men tråkigt när inte Ted är hemma. Han jobbade kväll igår och idag med.. :(  Saknar han..

God kväll & god natt


Kommentera gärna
Postat av: Matilda

när ska ni ha bäbbe då?? =)

2009-02-11 @ 21:04:51
URL: http://aboutanything.blogg.se/
Postat av: sofia

han har blivit sjuk kraken, tog tempen på han idag för han har varit så gnällig då hade han 38.

Hur går det med vovven då? =)

2009-02-11 @ 21:05:10
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Jenny

Själv får jag helg nu, ska vara hemma resten av veckan och vila. :S Men du, när ska ni till ikea? :O

2009-02-11 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0