Sådan skön söndag


V
ilken härlig dag idag.
Vi har fått så mycket gjort. Sovit ganska länge, bytt gardiner och matta i v-rum, tvättat massor, promenerat med Astor efter Väsman. På promenaden träffade vi Holmhuvvé haha (Johanna) som skottade fram bilen.
 


Då                                                                          Nu

Vi har städat och gjort fint hemma, fått bort alla klädhögar( som bara blivit större efter varje dag, jag är alldeles för dålig att hänga tillbaka kläderna i garderoben, måste bli bättre på det)

Gjorde några chokladmuffins som blev helt perfekta och en sockerkaka, så gick vi till mor & far och fikade.

Kladdiga muffins

NU, ska vi göra mat. Sent igen, trodde vi skulle ligga bättre till på en ledig dag med nedå. Lapskojs blir det i alla fall. Mumma.
Sen ska vi byta lampa ovanför diskbänken. Ta bort den där fula lysrörsarmaturen och sätta dit en skena med spottar på istället. Mycket bättre.

Å SÅ BADRUMMET
Jag blir så ARG, dom har inte gjort nånting i vårt badrum varken torsdagen eller fredagen. Jag blir så matt. Förstår inte varför det tar sån tid innan dom kommer till skott. Herregud!! Hur jobbar dom på för vis? Jag får försöka ta tag i det här, hehe Sandra by her self! Nej, men ringa å tjata kan jag.

Så känns det väldigt skönt att få komma tillbaka till jobbet och jobba lite och se lite folk. Sandra is Back

Nej, ska tillbaka till maten för sen blir det BECK..




Kommentera gärna
Postat av: Johanna Holm

VA fint det bidde!!!!!!!!!!

2009-02-22 @ 21:42:52
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/
Postat av: Merima

huh nu har jag läst alla dina inlägg=)

2009-02-22 @ 22:32:59
Postat av: Johanna Holm

Hej gumman......... Du svara inte på smsen sen.. Men vad tror du om lunch på fredag? eller nån annan dag? =)

2009-02-24 @ 21:26:30
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0