Sandra & Mammadag

Idag blev det IKEA! Me and my Mom!

Vi kom iväg ganska sent. Vid nästan halv 12 tror jag. Men det var så skönt att ta det lugnt på morgonen. Duschen fick jag ju ta nere hos mor å far, eftersom vårt är under full renovering.

Vårt badrum

Det är tydligen väldigt blött i golvet. Om det inte är för illa, skulle det ta en vecka till innan det blir klart. Men det kan också ta 2-4 veckor :S Helt otroligt. Hur lång tid ska det ta?! Vi får liksom duscha hos mina föräldrar vilket så aklrt är väldigt snällt, men får använd toaletten som är nere i källaren. Kallt och äckligt, burr. Tror att hantverkarna går på den toaletten också, dom kan varken kissa eller skita rakt tror jag. Det är väl hyffsat stort hål att pricka. Och hur ska man orka ha det så i kanske en MÅNAD. Gaaah!

Hur nice ser det ut då?!

Köpte ett stort, fint, vitt badrumsskåp i dag, vägde 18 kg tydligen så jag hoppas väggen håller. Hehe. Köpte en spegel och lite andra toagrejor tills det blir klart. Så köpte jag en vit matta till vardagsrummet, eftersom den andra är nerkissad av Astor och ligger ihoprullad till ingen nytta.
Ska byta matta, gardiner och kuddar i soffan i helgen, nu blir det  vitt!!

Ska dricka mitt te, sen sova och hoppas att man inte vaknar i natt för att gå ner å kissa på den där hemska kalla toan...

Jobba imorrn, skönt att det blir en dag och sen helg och vila igen.
Godnatt



Kommentera gärna
Postat av: Surre

Hejhopp! Kom in på din blogg på någe vis. Roligt att höra att det inte bara är vi som är fullt uppe i badrumsrenovering. Fast vi ska iofs bara måla om och fixa. Var också till IKEA, men i söndags och köpte badrumsmöbler. :) Och du, jag lider med dig som får gå ner till den där toan brr. Kram Sandra Li

2009-02-19 @ 23:38:07
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lina

Men usch vad hemsk den var.. Jag är glad att jag slapp springa på den =) Det kommer bli kanon när det blir klart i alla fall. Hoppas det inte tar allt för lång tid för fukten att försvinna.

2009-02-20 @ 09:12:17
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0