Uppdatera kanske..

Idag blir en lugnt dag. Igen.
Men nu känner jag mig lite mer på benen, så det är lika bra att vila ut ordentligt. Hemma idag, med mina hantverkare :P
Lina kommer snart också så kan vi sällskapa varandra, spana gamla hantverkare..
Så käkar vi mat, gott efter dagar med bara piggelin


Astor hos vetrinären gick bra. Det var som sagt tandsten. Dom gav han lugnande så fick han vänta en stund. Sen blev han sövd, han bara sjönk ihop i mina armar, lite läskigt. Sen slipade farbror doktorn bort det fula. Det liksom krackelerade och under kom en vit tand fram. Det här får vi nog göra regelbunden. Torkel trodde att Astor har problem med salivproduktionen och att det är ärftligt. Nu blev han så fin i alla fall. Vaknade efter ca 45-60 minuter. Hehe han var helt groggig. Min goos

Nej ska försöka göra nåt här hemma iaf. Diska högen kanske.

IKEA tomorrow

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0