En dag i Falun!

Idag har jag tillbringat min dag i Falun med Matilda och våra hundar. Idag fick jag har bilen :D så jag körde och Astor tog in på en första parkett.

Har bott här i två år och sist jag var här var nog när jag tog studenten, om vi inte bara har passerat då.
Så alltså två år sen sist.

Nu tog vi tag i saken och bokade in en träff. Var väl också ungefär två år sen sist.
Blev prommis med hundsen, vända på stan, lite shopping, sushi för Matildas del, kyckling och ris med jordnötssås för mig del :)
Tack för idag! Det var kul att träffa er. Kan ju få bli snart igen.



Astor                              Phlexuz                              Izor                            Ahtlaz

Vilka söta vovsar!


 Tack för idag!

Kommentera gärna
Postat av: Johanna

Hej..! Vilken mysig dag ni haft, själv får jag ståpäls bara av att åka till Falun, gillar det inte. lite mysko känsla=) Jadu har fullt upp både fre, lör och sön... så det kan bli lite krångligt. sen börjar jag jobba torsdag nästa vecka igen...

2009-07-23 @ 22:33:19
Postat av: JOhanna

Jo då under veckan mån tis eller ons går det nog nån dag! =)

2009-07-24 @ 22:53:56
Postat av: Matilda

VA FINT! Vilka sötnosar!! Lägg till mig på min nya msn, [email protected] å skicka fler bilder! <3 Tack själv, de va underbart! Kram

2009-07-25 @ 14:52:08
URL: http://aboutanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0