Först och främst...

... vill jag gratta Emma och Johan som idag fick en liten pojke!


Längtar till jag får se den eran liten =)

Emma ringde mig tolv inatt och berättade att vattnet gått. Iiiiiii, sen har jag tänkt på det hela dagen. Väntat och väntat och nu är han HÄR! Galet att det kan bli en liten bebis från en mage :) Fick precis mms på skrutten.

Promenerat har vi gjort idag och drömt om vilka hus vi skulle vilja ha. Precis när vi kom hem började de regna. Blev storhandling så nu har vi färdigt för matlagning hela veckan, duktigt av oss.
Så har vi dammsugat och torkat alla golv, burit upp sofforna på vinden och röjt ut lilla rummet. Hissgardinen är på plats och vi har ätit tacos.... i tid.

Alldeles egensydd. Riktigt nöjd faktiskt!

Vila i soffan står på tur, gah, sen sova.
En skön dag med mycket gjort.

Kommentera gärna
Postat av: Lina

Blev ju kanoners med gardinen =)

2009-07-20 @ 10:23:50
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack vännen! :) snyggt med gardinen!

2009-07-23 @ 13:32:15
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0