Juici Fruiti...

...dom får ingen mer chans iallafall.
Har varit där en gång förut, då drack jag kaffe. Det var det blaskigaste jag någonsin druckigt.
Idag när jag och Jenny gick förbi så tänkte vi prova en smoothie. Det lät ju alltför gott med en blåbär/hallon.
När jag beställde sa hon: Det är några före dig.
Aha ok tänkte jag och frågade hur lång tid det skulle ta.
5-10 minuter sa hon.
Ok, det var ju inte alltför lång tid.
VI FICK VÄNTA I 27 MINUTER!!! PÅ EN SMOOTHIE. Herregud!
När vi väl fick den smakade Jenny och konstaterade på en gång att den kanske var värd en 5:a. Vi betalade 40 kronor.
Smakade i princip ingenting, eller jo det var som Jenny sa: eftersmaken smakade.
RIKTIGT BESVIKEN!

Annars en väldigt trevlig kväll med Jenny. Tack för ikväll! <3

Min stora sköna säng väntar!

Kommentera gärna
Postat av: Matilda

Ja visst e han <3

Jag jobbar mest dagtid, lite hur som. Men nån torsdag eller fredag är jag nog allt ledig ;) hör av dej när de börjar bli dags. Ska bli så skoj! Kraam!

2009-07-14 @ 00:15:57
URL: http://aboutanything.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack själv sandra! :) Det var trevligt och smoothien var nog det godaste jag smakat. :P haha. Nu vet du iaf att det är godare, billigare och går tusen gånger snabbare att göra hemma! :)

2009-07-15 @ 09:34:46
Postat av: FrisörMarcus.

jag håller med, de fick en första och sista chans av mig också, en smoothie ska smaka bärigt, inte typ mjölkigt. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! de kan lägga ner.

2009-07-18 @ 17:06:38
URL: http://marcuslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0