Regnet bara öser ner...

... dropp, dropp, dropp
Hemsk helg men ändå härlig. Vi har bara varit hemma och haft det mysigt. Vi sa att vi inte skulle träffa någon i helgen utan bara vara hemma.  Jo, vi var ner till mor och far en snabbis igår. Bror bjöd oss på mat =) Tackar!
Vi har sovit till klockan 12 båda dagarna, gått upp utan stress och baaaara tagit det lugnt. Så gör man inte när det är strålande solsken.

Idag
var vi upp till coop bygg en sväng. Skulle ha nån typ att spärr så att garderobsdörrarna inte åker upp. Dörrarna tiIl våra garderober är ju helt vinda och snea och säkert 100 år gamla. Magnet fungerade inte i alla fall. Nu kan vi stänga dom och monstren på kvällarna bli instängda. Uuh, tycker inte öppna dörrar. 
Har fått så ont i ögonen varje gång jag ser på garderobshandtagen och dom är i silver, allt annat är ju i guld i vårat sovrum. Men nu är det bytt till guld.

Vi har bott här lite över ett år nu. Tapetserade och lade golv innan vi flyttade in. Målade luckor, bytte bänkskiva och "plastade" kaklet när vi väl bodde här.
Sen då?
Allt små fix och grejs som man vet att man ska fixa till men det blir aldrig av. Jag går runt och blir så stressad och nästan lider ibland av alla småfel jag ser. Typ skarvar som ska "akrylas", det ska silikonas,  lister som ska upp runt alla golv målas lite här och där. luckorna ska målas igen i köket, vit högblank ska det få bli. Har Halvblank nu och det fastnar så mycket lort på dom.
Garderoberna borde målas igen. Dom ovantill är inte alls målade sen vi flyttade hit. Vita är dom men nån hade tapetserat dom i blått, det var det första jag rev ner. (det var ojämnt vitt under)
Man gör det viktigaste och största först sen får pill och sånt vänta. Och det är ju så tugnt att ta tag i sen.
Men nu så, är Sandra G.

Ska beställa tyg i guld också som ska få svalla över våran säng.

Ska sluta tänka på hus ett tag. JAG ÄLSKAR VÅR LÄGENHET!
   
 
 

Ben&Jerrys skriker på mig i frysen, tja då

Vilket engagerat inlägg det blev idag :P

Kommentera gärna
Postat av: :)

gud, så fint ni har hemma! :) OM ni någon gång i framtiden tänker er att flytta till hus, hör av dig till mig så tar jag över er lägenhet, behöver nämligen större! :) vad ger ni i hyra, och vem äger fastigheten? :P



jättefint hem! (=

2009-08-16 @ 10:39:52
Postat av: isabelle

Härliga bilder :) Jätte fint!

2009-08-16 @ 11:19:31
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: Jessica

Här regnar det för fullt, så himla tråkigt! Grått och trist, har hösten kommit? ;O



Fin intressant blogg du har! :D Gillar bilderna :)Får jag tipsa om en sak om du saknar besökare? : http://www.viraltrafik.se/?kobaken Jätte bra tips! ;D

2009-08-16 @ 11:23:00
URL: http://kobaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0