Idag, lördag....

....har jag hunnit med massor tycker jag!
(ska försöka nu att hänga lite här också, har varit dåligt med det ett tag nu, men harft haft så "mycket" att göra)

Att behöva ställa klockan en lördags känns ju lite tungt, på 9.30, huw huw. Det var lite segt, men upp å hoppa och ut med Astor. Oooo så kissnödig han var. Sminka sig, håret i en knut och på med dom sköna nya "baggy-jeansen", guuuuud jag älskar dom verkligen. Inga byxor som sitter åt nånstans.

Så traskade jag iväg upp på stan och mötte Frida som kom med tåget. Vi promenerade till hennes pappas grav, Frida hade köpt en fin GUUL, typ gerbera, lyste verkligen upp. Kaffe och bulle på Engel, mums. ( har blivit en del fika på sistone, i torsdags med alla mammor).

Gick upp till Lilla Ängelns nya lokal, blev ju kanon, precis bredvid leksaksaffärn. Köpte en skylt till Matilda som fyllt 5 år, ett rosa slott, där det står: Här bor jag, och fanns plats för att sätta i ett foto.

Sen blev det köttfärslimpa och potatis hos mor & far. Mormor och morfar var där idag så var där en sväng.




Lovely mom


                                 Lovley papa
Jenny och Fredrik var också där. Jenny, måste säga att du skaffat dig en riktigt trevlig kille! Mycket bra!

Så till kvällen åkte vi ut till tim och vea. Käkade lite pizza och fikade tårta. Astor och Molly fick leka lite =)

Så nu har vi beställt doppresent till lilla Albin, skönt, en mindre sak på listan.

Och så lite uppdatering om BADRUMMET!!!! Vi har haft toalett upp i en vecka, men man får sitta försiktigt för den sitter inte fast. Då slipper man iaf gå ner i en kall källare för att kissa...
Helt otroligt, mattan ligger på plats sen i fredags =) Väggarna kommer dit på måndag, så får vi se sen hur det utvecklas. Bild kommer när allt är klart!!! Gah, snart så kan vi äntligen "nöjesduscha" som Ted kallar det. (Alltså, duscha så länge man vill)



Snart blir det natti


Kommentera gärna
Postat av: Johanna Holm

haha tror nöjesduscha e nått annat! hehehe

2009-03-21 @ 23:57:39
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha precis vad jag skulle skriva =) Skönt att det äntligen händer något i alla fall :)

2009-03-22 @ 00:23:43
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Mycket fyndigt =)

Helgen har varit bra, hur har din varit? Fullrulle hela helgen? =)

2009-03-22 @ 20:45:07
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Sandra, jag läser flitigt din blogg och tycker det är kul få veta vad du har för dig. Fina bilder, och jag skulle vilja se dig "live" i ny frisyr/ kram från Sörvik

2009-03-23 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0