Måååndag, seeega måååndag

Tyckte det nyss var måndag och nu är det måndag igen. Hade det inte varit för Beckfilmerna som varit på söndagarna så hade dom dagarna inte varit lika roliga. Då har man tom med sett fram mot slutet av helgen för ett nyss avsnitt.
Men nu då? När Beck är slut för säsongen? Hur slutar söndagen då?
Kanske går och lägger oss kl 21 istället och sover. Skulle ju vara bra skönt.

Annars igår då..
Jag och Merima var spontana och åkte till kupolen. Jag köpte en toasits, en toaborstgrej, ett linne och ett par tyg skor och så tröjor till Ted. Merima köpte bara till Saga ;P Sen blev det fika hos dom.

Idag då...
...har varit en mycket seg dag. Känner mig inte alls på topp. Ted tror att det är vädret och det är ju sant, till viss del. Men VARFÖR skulle denna snö komma. Det som nästan höll på att bli vår och marken var fläckvis torr. Bläää för "förvåren".  Värm sol VÄÄRM!!
Och så del vis är jag väl bara "allmänt" nere, i underjorden, känns lite som att vara i helvetet ibland...Usch.
Och så vaknade jag med halsont, som har hållt i sig hela dagen, så så bra har ju inte förutsättningarna för en härlig, sprudlande, vårig, glädjeSandra varit idag.

Men så gick jag en timme tidigare från jobbet idag, skulle till Åsa och göra ansiktsbehandling. Mmmm det var skönt och gjorde lite ont när hon klämde pormaskar. Sköön kristallmassage, rekommenderar jag VARMT.
Somnade skönt på sängen där och fick lite ny energi.

http://www.mabattre.nu/index.php?id=1236


Louise följde med mig för att handla . När vi kom hem skulle hon hjälpa mig att plocka upp varorna. Jag sa att hon skulle ställa krossade tomaterna närmast förnstret. Hehe, men jag menade så klart i skåpet närmast fönstret.

Haha, vi fick oss ett gott skratt.

Gjorde gräddig, krämig köttfärssås med pasta och så lite majs till.

Nu sitter jag här med mitt glas Lakritste och lite honung i för halsens skull=)


Ted jobbar kväll. Snart kommer älsklingen hem.

God natt


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Hey, jag mår fint, hur mår du? Ååh gud vad snäll du är, ska du bjuda mig på mat? =) Jag äter allt :) Kram

2009-03-24 @ 09:22:19
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha OM han är, en riktig sexbomb :)å filmen går på repeat ;) haha.. annars e allt bra, nykär i Edward. =) sj då? Ja e supernöjd med bilen! Vi kanske ska ta å sees? Kraam

2009-03-26 @ 12:21:50
URL: http://aboutanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0