Paus

Nu är det paus i Beckfilmen så jag passar på att skriva lite här. Förstår inte vad tiden tar vägen. Har tänkt hela veckan att jag ska göra ett seriöst inlägg, men bilder å allt från förra helgen å så. Men tycker det är så skönt att sitta bredvid Ted när man väl sitter.

Vi som skulle ha slapp och myshelg hela helgen.
I fredags skulle vi bara vara hemma.. Men vi blev bjudna på goda bullar hos Tommy och Lillevi istället, vilket så klart var mkt gott.
I lördags skulle vi också bara vara hemma, men så dök det upp en fika på Ängel med Emma, Emelie, Lina och Merima, som också var mycket trevligt och blir alltid timmar långa. Hehe, börjar med det lite nyttigare och hugger senare in på det söta och goda. Se you all next thursday!
Sen blev det en promenad med Ted och Astor.

Idag sov vi till hela klockan 11. Mmmmmm så skönt det var. Astor hade inte ens väckt oss, gosisen.
Jag traskade till farmor och farfar med Astor. Jag fick fika och stickade sockor, goa å sköna. Astor fick fleera köttbullar, slut på en naffs. Sen gick vi upp och mötte Lina, stackarn som inte kan gå så mycket, pga foglossning! ( men tycker bara lite synd om dig ;P) Vi lunkade på i solvärmen till Toffes för lite korv och kaffe. Eller ja, Toffes hade inge kaffe, dåligt tycker jag så fick gå över till tanka isället.

oj vad tiden gick fort, så gick vi hem.
Astor är vanligtvis vit på magen, men efter en lång, lång promenad i vårsolen och blöt mark såg han ut så här, alldels svart och gruusig.




Så det blev tvättning. Och det i köksslasken eftersom vi då inte har nåt badrum än.

Så blev det en energirush och liten vila. 

Vi gjorde tacos och så beck.

Natti

Kommentera gärna
Postat av: fridasvenssonjonsson

Hej kompis!

Tacktack, det är en sån midjejacka från gina tricot, 99kr, på rea :) så de va ett fynd!



Ja, det hoppas jag. vilken dag passar dig bäst? Puss

2009-03-16 @ 06:33:52
URL: http://frittanskumbanan.blogg.se/
Postat av: Lina

Shit han blev inte bättre på vägen hem ser jag, haha. Inte dåligt smutsig =) Tack för i går i alla fall.

2009-03-16 @ 08:41:21
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: fridasvenssonjonsson

Ja men visst! De skulle passa bra det. I Ludvika då? Har riktigt kasst med pengar så vet inte om jag har råd å fika, fast en kaffe kan jag nog kosta på mej :) Puss

2009-03-16 @ 16:39:45
Postat av: Matilda

Hejdu! Underbart söt vovve dör i slasken :) hehe... drygt när de blir så smutisiga av slaskvädret. De e bra med mej, fick lite int i nacken efter krocken men jag lever :) å de e ja ju glad för. Men bilen blev skrot å kan ej användas med men ja får köpa en ny så ja hade tur i oturen! Hur står allt till med dej då? Kram å puss!

2009-03-18 @ 20:20:22
URL: http://aboutanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0