Balen!

Bal igår!
Jennys bal!

Hon var så fin, och som alltid med stans största leende, rött och grön klänning så syns hon =)
Jenny och Fredrik, vilket par! Alldeles perfekta!

Strosade runt med Lina och fotade lite. Senare kom Glenn och vi gick till engel för en fika. Dom skulle hem och visa sin lägenhet sen kom dom hem till oss och vi åkte iväg för att käka pizza. Klockan slog sent innan dom tröttnade på oss :P Faktiskt nästa 01.00, helt otroligt för tröttisarna =). Tack för igår, det var mycket trevligt!

Idag har mötte jag Emelie och gick till loppisen där vi mötte Lina.  Stunden där blev inte så långvarig. Ted hämtade mig och vi åkte iväg till Sörvik. Hälsade på Aino och Sven. Käkade jordubbar och nybakad sockerkaka. Det regnade när vi kom, solen kikade fram så vi kunde fika ute, det började regna igen, vi gick in, gick ut. Ja, vilket väder! Så tråkigt när det är så ostadigt men riktigt härligt och varmt när solen är framme=)

Fick en klänning av Aino idag, jättefin!
Tack så mycket!


Har lovat Ted att vi ska titta på Transformers på blureay nu, så det är lika bra jag håller mitt ord.
Eftersom blueray är mycket bättre format än dvd så måste vi nu se om filmer som vi redan sett för att bilden är bättre, suck.

Trevlig kväll!

Kommentera gärna
Postat av: Merima

Oh så fin hon va.. Alltid lika söt och alltid lika cool =)



Ted har rätt den filmen i blueray blir en helt ny film, man ser så mycket som man inte såg innan =D

2009-05-24 @ 08:16:22
Postat av: Lina

Tack själv det var jätte trevligt =)

2009-05-24 @ 10:26:40
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så jättemycket för all hjälp med min bal. :) Jag blev supernöjd med håret och alla tyckte att det var jättefint, så tack för det! :) Vill gärna ha lite bilder sen. :)

2009-05-25 @ 00:08:36
Postat av: Emelie

Galet vad vacker hon är, din syster. Verkligen!

2009-05-25 @ 08:50:03
URL: http://anglaprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0