Han är för underbar!

Ibland... ;)
Idag när jag kom hem fick jag ett paket av han, helt utan anledning. Han var så ivrig att jag skulle öppna det på en gång. Jag visste att det var en iPod för det hade jag listat ut eftersom han är så osmart och och ser så lurig ut. Han sa nyss att det är jag som ser rakt igenom han och det är ju bra för det visar ju att jag vet vem han är :)


Men det finaste var att han graverat in text i den.
JAG BLEV SÅ GLAD!

Den är helt perfekt format och så kan man nypa fast den i tröjan bara så slipper man hålla i den. Så tänker jag på Ted varje gång jag tar fram den. :)

Bland det finaste jag fått tror jag, jag älskar personliga presenter.

Tack min underbaraste ÄLSKLING! PUUUSSSS till dig!

Idag kändes morgonprommisen hård. Väsman var alldeles svart och såg så aggressiv ut. Usch va jobbigt det var!
Men vi knatade på, hällarna och tillbaka. Blåste tokmycket ute!
Hoppas på fint väder imorgon.

Fika imorgon, det ser jag fram emot :)

Kommentera gärna
Postat av: Emelie

Vi har lika Ipod.. :)

2009-05-27 @ 22:23:12
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lina

Oooh se han hade graverat också, vad roligt =) hihi. Ses i kväll.

2009-05-28 @ 09:27:07
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0