Hur ska man klä sig i detta väder?...

... ska man ha jacka eller inte. Jag har haft mycket kofta nu bara när jag går ut och då svettas jag nästan när jag kommer in. Och utan kan jag ju inte gå, det är ju för kallt. Kanske ska jag bara ta jackan. Härligt är det ju ute nu i alla fall. Man ska ju inte klaga men det hade kunnat vara lite varmare.

Gårdagen bestog av att jobba och luncha goda pannkakor med Lina. Dom satte fint.

Idag fikade vi tjejer Lina, Emma, Emelie, Merima och så jag då. Skulle ju bara bli fika men utan frukost i magen var den väldigt hungrig så jag gav den lite pannkaka innan chokladbollen =)
Alltid lika trevligt, men kortare vända blev det eftersom jag och Ted åkte på mässan i smedjebacken.

Vi var mest intresserade av att kolla på soffa men tog en vända. Vi har tänkt ett tag att vi ska köpa ny soffa. Är lite trött på dom vi har, en trea och en två. Vill ha mörkare och STÖRRE hörnsoffa så vi kan ligga bredvid varandra och mysa. Vi tog oss iväg till en möbelaffär förut men fytusan vad den kombinationen av soffa skulle kosta mycket. 28000!!!! Men nu så ska vi titta på en annan på måndag som kostar betydligt mindre Jag är så glad!

Jenny och jag åkte sista vändan till hennes klänning, nu är den klar. ÅÅÅH den är så fin! Hon kommer absolut vara finast på balen!

Vi har nyss varit ute på prommis, köpte lite grädde till våra knubbiga små röda. Och så har jag och Ted köpt skor :) Kommer om några dagar.

Så blir det ju heja på Ernman för hela slanten. Jag håller tummarna! Tror verkligen att det kan gå bra för henne.
Lycka till!

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0