Ibland...

... så vet jag inte vad som tar till mig. Jag blir grining och lättirriterad... på ALLT! Och speciellt på Ted. Jag fräser och är otrevlig. Jag är inte alls kul att vara med då. Måste sluta upp med det där. Får ta och bita mig i tungan en extra gång innan jag fräser till =)
Jag måste väl inse att det kan ligga lite damm i hörnen, ligga papper på borden och ha grejer lite här och där. OOOh det blir en tuff tid, gah, måste, måste.

Idag har vi iallafall beställt soffa :D Ååh det kommer bli toppenbra.

Idag har vi fått lite hopp också, Im so excited

Tack för att du följde idag Lina!

Ska snart hämta Ted på jobbet.

Adios

Kommentera gärna
Postat av: Lina

Jorden går inte under av lite damm, men det känns ju mycket bättre om det inte finns något alls =) Haha men du klarar av det jag lovar =)

2009-05-19 @ 09:25:11
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0