Lugn och sansad vid datorn

Nu så sitter jag här igen. Nu har jag tagit mig tid att sitta här, tog från min städtid. Skulle behöva plocka mer men det tar vi imorrn. =)

Idag

Jobbat, promenerat med Mamma, Goliat och Astor, jätteskönt. Lagat mat och städat.
Ska snart hämta min föredetta vita skor i tvättmaskinen för att kolla om dom är vita igen.

Helgen i lite korthet med bild.
Födelsedagsfika hos oss med Tommy, Lowa och Lillevi. Födelsedagsfika två timmar senare för Lovisa i Gonäs. 
Hemmagjord sallad med Glenn och Lina och sedan Wolverine, GAH grymt bra film. (Brukar inte gilla sådana typer av filmer men den här var ju skit bra)
På senkvällen blev det jordgubbsfest.

Lördag
Ted fyller år, han fick presentkort av mig på tatuering och blev jätteglad, vilken tur :)
Han har redan redigerat en som han vill göra.
Sooola hos mor och far lite snabbt innan det var dags att hälla upp första drinken.
(Försökte få med Ted ut med han ville hellre vara hemma så då fick han väl det.)
Merima kom på lite förfest hos mig, Ååh vilken god dricka jag hade!!


TACK FÖR EN KUL KVÄLL!
(finns ju desto värre bilder men dom stannar hos mig)
Kvällen slutade inte så sent faktiskt. Älsklingen kom och hämtade mig och tog drive-in vid mc´donalds.


Söndag
Man mådde ju prima när man slog upp ögonen. Helt otroligt efter en ösig kväll.
Vi bjöd min familj på tacopaj och tårta.
Tvättade och städade.
TED SKICKADE IN SIN DEKLARATION, efter många om och men och mycket tjat, nästsista dagen. Vad du är duktigt älskling :)

Nu ska det borstas tänder och sovas


Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0