Sköna dag...

... men sena middag. Vid 22 satt vi vid bordet. Trodde vi skulle kunna göra mat tidigare idag men icke.
Vi har tonat sista rutan idag, lite mått kvar som vi ska göra men det får vänta. Bilen har fått sig en tvätt och städning för turen imorgon.
Tvättade lite idag sen bar det iväg på Louise fotbollsmatch. Någon hojtade till och det var Lina. Hon och Glenn var också där.

Lite suddig bild men det bläänker ju i alla fall.
Våra ringar är också blanka och fina. Alldeles nyputsade. Jag älskar min förlovningsring och jag älskar Ted.

Så tråkigt att dom blir repiga på en gång, då rycker putsduken ut.
Eurovision
Visst var det en bra låt som vann, mycket bra! Men jag trodde att Marlena skulle komma bättre till på listan.
Medan vi lyssnade på alla bidrag ville Ted tejpa upp hur stor soffan skulle bli på ett ungefär. Så här blev det.


God natt på er, Ted sover redan bredvid.

Sanningens ord: Varför ödsla tid på dom som inte ger ttillbaka.

Kommentera gärna
Postat av: Lina

Ooooh vad stor det blir =) Men det blir nog jätte bra, behöver ni absolut inte känna att ni inte får plats =)

2009-05-18 @ 07:08:26
Postat av: Lina

Ooooh vad stor det blir =) Men det blir nog jätte bra, behöver ni absolut inte känna att ni inte får plats =)

2009-05-18 @ 07:09:07
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0