Smygfilmat

HAHA! Idag har vi smygfilmat Astor när vi gått hemmifrån. Ibland när vi lämnar han hemma om så skäller han och ylar galet mycket. Vi vet ju aldrig hur länge han håller på eftersom vi inte är hemma. Jag tror att han gör det sådana gånger som inte är på rutin. Som när vi ska  handla eller så.

Men nu har vi filmat två gånger idag. Jag filmade 40 minuter efter att jag gick till jobbet. Gick jätte bra. Han småpep lite bara. Ted filmade när han åkte iväg en sväng så var det också bara småpip i början. Han gick lite fram och tillbaka. Sen sov han.
Duktig Astor!

Kommentera gärna
Postat av: Soifia

2009-05-28 @ 08:23:05
Postat av: Sofia

Tack så mkt =) Vilken fin present du fick =)

2009-05-28 @ 08:24:02
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihihi jaa det vill jag, jätte gärna pannkakor, jag älskar det, men Glenn vill typ aldrig äta det... Det tycker jag vi kör på! Ses snart. Kram

2009-05-28 @ 16:42:02
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0