Tack Lotta säger jag bara!

Tack, tack, tack Lotta! Helt sjukt hur kroppen fungerar. Att man kan få den att fungera genom att trycka utanpå. Enorm lättnad i min kropp.

Är så öm i mina fötter efter dom nya skorna, men det blir ju bättre.

Ansiktsbehandling efter jobbet UNDERBART SKÖNT!
Maria mötte mig och vi satte oss i stadsparken och pratade lite innan vi gick hem. Nu blir det pannkaka med grädde och sylt. Mumma!

Herregud vad jag är piggare sen jag gick ut på prommis tidigt igår morse. Ska köra så här så länge jag orkar. Ted drar upp rullgardinen när han går upp så jag får lite ljus på mig och jag är uppe på några minuter ist för att snooza i 1.5 timme.

hej svejs, sholahopp!


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Hääääärligt =) Gud vad roligt!!!

Och varför blev inte jag bjuden på pannkaksfest för? =) Tråkigt med skorna men dom töjer sig antagligen!

2009-05-27 @ 07:58:54
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0