Ja, det kanske var dags!

FÖRST OCH FRÄMST! Tack för alla grattis! Vi är så glada!

Tiden går ju så fort tycker jag!
Måndag, fredag, måndag, fredag.

Går in i v 14 imorrn! Helt sjukt ju! Är ju för tusan inne i 4:e månaden och bebisen är väl kanske en dec. lång =)
Jag blir så glad när det spänner, värker och trycker på i magen för att bebisen växer och Ted känner ingenting.
Men namn är han "klar" med hehe!


Jag kastade in en bild även om det inte är enorm skillnad men liite iaf :)
Väntar på att tuttarna ska växa också men dom står då helt stilla! Men väx på!

Tog en kul bild tycker jag när jag gick från tandläkaren idag.
Tyckte den såg så löjlig ut! Ser ut som den lyfter en monstergrej ju! Haha!


Ja så var det Arvids dop i helgen också! Killen då, han var så duktig!

Från oss tjejer och killar! Tog typ en timme att slå in pallen och fint blev det!

Nej nu ska vi kolla på sista Johan Falk filmen! Vi har knappt gjort annat de senaste kvällarna, vi blev fast!

Ååh, imponerande inlägg.
Ska försöka hålla i det!

Min gulliga mormor & morfar brukar läsa på min blogg! Så hej till er om ni läser, hoppas allt är bra! Kram


Kommentera gärna
Postat av: Jenny

Men visst syns de att du har "bebisformen" på magen nu =) Å tuttarna kommer dom mä, ja lovar;) Tyvärr så finns dom ju inte kvar för evigt, vilket är rätt synd..



2009-11-11 @ 20:55:44
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Syster Jenny

Åh, snart får du putnavel och hård mage! :) Och du förresten, har nog nån bh du kan få av mig. :) Har nog både som du kan ha nu, och om du vill växa i. ;) haha.

2009-11-11 @ 21:41:59
Postat av: Lovisa

Hej Sandra!! Ett stort grattis till er! Blev jätteglad när jag kom in på bloggen och såg att ni ska bli föräldrar. Vad roligt!! Är så glad för din skull! Vilken fin liten mage du har! Ta hand om dig! kram/ Lovisa

2009-11-12 @ 22:01:04
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Gud vilket sött litet bebisput gumman! :) Vi måste ses snart! Kram

2009-11-14 @ 10:42:44
Postat av: Elin, Thea o Majken

Å så mysigt me bebismage:)

2009-11-16 @ 15:18:37
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Emma&Arvid

I en låda i haööbyrån, där jag letat fleeeera gånger. typiskt mig! :-) puss!

2009-11-16 @ 21:16:02
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0