Nu har det gått så där lång tid igen...

Först tar det nån dag att fundera vad jag kanske skulle ta och skriva om sen tar det några dagar till innan jag faktiskt skriver. Men nu sitter jag här :)

Mitt förbaskade himla ryggont har kommit tillbaka i dag. Kände det för typ 2 veckor sen och då höll det i sig 1.5 vecka. Och det är inte vanlig ryggont, men vet inte vad jag ska kalla det. Foglossning.. ischias?!

Ååå vad jag längtat efter att den lappen skulle dimpa ner i vår postlåda :)
Vi har fått tid för UL 16/12 =) Det ser vi fram emot.
Samma dag ska vi kastrera vår lilla Astor. Han är alldeles för dryg mot mamma och pappas vovsingar. Så nu åker kulorna!

Annars då, nja inte mycket mer än det vanliga.
Har köpt nya gardiner till vardagsrummet och så blev det byte av matta och mina älsklingshissgardiner i köket.
Till helgen kommer ljusstakar och stjärnor upp här hemma , myysigt.

Och helt otroligt!! Efter 100 par stövlar.
Jag har hittat ett par stövlar som är hyffsat ludna inuti för att kunna has i vinter och att jag tom kunde ha dom över vaden. Och dom satt faktiskt skönt :) Kosta vad det kosta vill sådana gånger.

Julklappas handeln är igång. Yes, nu är det bara att håva in resten så det inte behöver vara så stressigt mot slutet...

Nu ska jag mysa med mina killar och klappa lite på min bebis i magen :)


Kommentera gärna
Postat av: mamma/mormor

Klappa bebisen från mig. Puss

2009-11-23 @ 22:37:21
Postat av: Jenny

Va skönt att du äntligen hittat dom rätta skorna, själv letar ja fortfarande de är ju OMÖJLIGT tror ja! Snygga var dom iaf.. =)

2009-11-24 @ 14:37:22
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Lina

Jätte fint med gardinerna =)

Ja det är helt underbart och i går var hon en riktig mysunge, hihi. Klart jag tar med henne =)

2009-11-25 @ 11:44:53
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0