Hösten

Jag älskar hösten.
Solen värmer skönt, när den väl är framme.
Den gör bladet på träden ännu gulare och rödare.
Guldlandskap ser det ut som.

Sovit så dåligt de senaste nätterna och idag varknade jag vid 8-tiden. Vid halv 9 tog jag med mig Astor på en långis efter väsman. Pratade lite med Emma, hoppas du har rätt vännen :)

Nu har jag dragit ner persiennen i vardagsrummet, sitter med datorn i knät, Ted spelar nya Guitar Hero som vi köpte i helgen. Men här ska snart sovas. Jag är helt slut, grymt trött. Men så här på dagen blir det ju bara en tupplur.

Har blivit sena kvällar i helgen.
Frida och Robin var här i fredags, bror bjöd oss på pizza, tack tack.
Igår kom Frida och Markus innan dom skulle ta in på lobbybaren. Blev Guitar Hero för hela slanten.


Känns som att det inte kommer bli så mycket bloggande framöver. Vi får se när det faller på.

Herå!


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Gillar också hösten skarpt, känner på mig att denna kommer bli den bästa på länge. Jag håller åtminstone mina tummar för det. =) Ses på onsdag. Kram

2009-09-14 @ 11:22:04
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja vi får se då..hade glömt att vi kanske skulle till Gbg men som sagt, det är inte allt troligt. Det beror på om bilen vi ska hämta hinner bli klar. Men annars tycker jag absolut vi ska ses!!!!!

2009-10-06 @ 22:03:35
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera :)

2009-10-08 @ 08:28:57
Postat av: Lina

Ja visst var hon snygg =) Vi hade det jätte bra på bion, allt hade gått super bra med Mindie =) Men det var rätt svårt att slappna av om jag ska vara ärlig :P

2009-10-24 @ 09:05:18
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: J

Har man en blogg så måste man faktiskt uppdatera, så kom igen! ;)

2009-11-02 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0