Matilda, Atlaz, Phlexuz och Izor-besök

Idag har jag haft Matilda och alla hundar på besök =)
 


Sen blev det stan en vända. Köpte en "första årenbok" och ett album till som vi ska fylla =)
Är det väl tänkt. Jag är lite dålig på sånt där, men det här ska jag ta tag i.

Kläder fick vi från moster Louise också.
Sååå fin! Tack tack!



Kläder som Louise hade som liten, Älskar dom!
Ted kom hem tidigare så nu ska vi bara mysa framför tv:n


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Åååh byxdressen är jätte fint! =)

2010-08-11 @ 22:29:41
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi, ja hon kommer nog få följa med på hockey fler gånger :) Vad köpte ni för "första-året-bok"?

2010-08-12 @ 01:28:41
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lillevi

jag köpte en sån bok till Minna, Tommy tittade skeptiskt på mig och deklarerade "det är meningslöst att ha en sån bok om man inte fyller i den, och han hade ingen förhoppning om att jag skulle komma ihåg att fylla i saker i den"

2010-08-12 @ 07:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0