Grattis!

Kom på häromdagen att jag hade haft mitt körkort i 5 år den 30 november=)
Det är ju inte illa med tanke på att jag bara är 23.
(tog det 2 månader efter min 18-årsdag)

Så grattis körkortet!
=D


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Grattis! :) Själv kuggade jag på teorin dagen efter min 18-årsdag pga av att jag inte hann med alla frågor, tiden gick ut. Hade inte på papper då att jag har dyslexi så jag fick inte förlängs tid. Men 1,5 år senare när jag hade träffat Daniel peppade han mig att försöka igen, den här gången med extra tid eftersom jag hade dyslexin på papper och fick längre provtid så klarade jag det galant :) Fast jag måste nog säga att om jag inte träffade Daniel, som få bodde i Avesta hade jag nog inte fått mitt körkort än :P



Föresten, vågar du lägga upp ditt körkort sådär med personnummer och allt? =/

2010-12-21 @ 12:59:33
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

:) Å jag har haft mitt i snart 9 år :)

2010-12-26 @ 21:31:25
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0