Present

Min bästa Merima fyllde år igår <3
Jag har tjatat på henne att hon ska köpa en torky, så himla bra papper.
Och med en sån där hållare, så vet man alltid vart papperet finns till hands.
Men Merima tycker att dom är så fula så jag tog saken i egna händer.
Jag köpte en hållare, stoppade i papper och gjorde en liten "klänning"

TADA!
Se så bra det blev!
Och Merima blev nöjd och glad :D

    

 


Saga och Dante fick julklappar av oss.
En Upsy Daisy och en IgglePiggle =)


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag uppskattar tidningar i present/julklapp! Fick två årsprenumerationer på Vi föräldrar och Cosmopolitan av Daniel när jag fyllde år :)

Min mamma älskar verkligen krysstidningar så då är det också toppen! :D



Förresten, bloggar du om Tidningskungen som jag gjort så får du en prenumeration gratis: INFO:

Bloggar du själv?

I så fall kan du nu få en prenumeration på ELLE,

Allt om Vetenskap, Allt om Whisky, Café eller Hemmets Journal!

Sen mailar du till [email protected] och berättar vilken

av ovanstående fyra prenumerationer du själv vill ha, så

ordnar han resten! ;)



2010-12-17 @ 16:58:22
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja jag med :D Men man skulle vilja ha alla =) hihi

Jag vet inte men kanske är ett syskon på väg? Eller bröllop? ;)

2010-12-17 @ 17:02:27
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lina

Verkar bra nu, Mindie har bajsat 2 gånger i dag, klar förbättring mot 10-12. Men vi totaländrade hennes kost, inge mjölk och ny välling. Kanske har bättrat på det? Hon har dock väldigt ont i tänderna så jag tror och hoppas verkligen att det är det. Jag tycker också att någon annan måste blivit smittad annars. Hoppas att ni mår bra ännu!

2010-12-18 @ 22:11:20
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0