När helgen är som bäst...

...när man bara kan vara, inte har så mycket uppbokat och bara kan skrutta runt som man vill.
Osminkad och i skitiga kläder :P Det gör inget om man spillt lite tandkräm på dom eller lite mat, man är ju ändå bara hemma :)

Igår träffade jag Frida och det var jättetrevligt som vanligt. Nästa gång kommer jag till Gävle :)
På kvällen var Robin och Patricia här och käkade snabbmat och sedan Shutter Island. Tack så mycket Robin!
Ja, tror inte att jag alltid tänker sååå jätte mycket på innebörden av filmer alltid, men den där...?!
Den var nog över min "förmåga" totalt. En lite svår film, men bra. Lite besviken blev jag.. trodde det skulle hända mer faktiskt.

Idag då
Sovit länge, ända till 10.30
Annars har jag under dom senaste veckorna inte sovit längre än till senast 8.30....
Tvättat hela dagen så här luktar det nytvättat. Nytvättade bebiskläder :D


Lagat underbart god mat, om jag får säga det själv och nu blir det semla hos mor och far.

All min kärlek till dig Ted<3


Kommentera gärna
Postat av: Jenny

Ååh va myyysigt att tvätta och greja med bebiskläderna! Nu måste jag nog skicka upp Fredde på vinden och hämta mina kartonger med kläder efter Elias :)

2010-02-28 @ 19:53:59
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Patricia

Åh vad sött med en massa bebiskläder, blir nästan lite avundsjuk.. Jag får börja köpa bebiskläder åt min katt så jag också får ;)



Och filmen var verkligen något att bita i!

2010-02-28 @ 20:00:52
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja de kanske vi gör =) Vore inte helt fel att komma tillbaka till jobbet nu, är så uttråkad!! Man blir ju bara sittandes inne oxå nu när nån av oss varit sjuk =(

2010-03-01 @ 19:29:38
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0