Underbart

Det är ju hel underbart när man vaknar och ser detta väder ute :)
Temperaturen nådde nog +24 härliga grader utanför vårt sovrum och det värmde sååå skönt!
Jag och mina älskade killar tog en kortis innan Matilda kom förbi med 2 av sina busar på en fika.

Bytte gardiner i vardagsrummet och plockade fram lite nya ljus. Nu tusan är våren snart på väg och den är vaaarmt välkommen!
 
 

Det blev en längre prommis sen och det var såååå sköönt! Jag bara njöt av värmen från den stora gula :)
Hem och lagade köttbullar och mos med egen sås!
Trötta och helt utslagna somnade vi sen i soffan.

Nu ska vi välja film och plocka fram lite jordgubbar alla hjärtans dag till ära.
Hehe, vi äter jordgubbar lite titt som tätt även när det inte är sommar, men idag känns det lite godare att äta dom härligt röda med grädde..

Ted, min underbaraste
Jag är så glad att jag har dig
Älskar dig<3


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Mysigt, visst är det härligt när solen lyser och dessutom värmer. Nu är det snaaaaaart vååår =) Och då blir det varmt och så kommer er lille bebis =) Hihi.

2010-02-14 @ 20:46:10
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha okej, det kan vara lite snurrigt i bland. Vissa gånger när jag tittar på tv samtidigt som jag skriver så skriver jag lika som dom säger. Men oftast läser jag ju igenom inlägget innan jag publicerar =)

Helgen har varit super, hoppas den har varit lika för er =) KRAM

2010-02-15 @ 10:54:56
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men grattis...Visste inte att ni skulle ha barn! Vad roligt. Kram

2010-02-17 @ 21:20:26
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0