ÄÄäntligen..

...ska vi åka till Ikea och köpa mer grejor till barnrummet :D
Som jag har längtat efter att få handla barnsaker med en kula till mage.

Jag har såklart sett mig i mitt huvud så många gånger gå där och plocka i massa små och stora saker man behöver.

Nu blir det så och jag är såå glad!

Snart ska rummet få bli klart:)


Kommentera gärna
Postat av: Sandra

Ska ni åka till ikea imorgon, lördag? Det ska vi också och förhoppningsvis få med oss en hel del nya bebissaker med hem :) Som du också säger har jag haft samma drömmar att gå runt där och handla åt mig själv för en gångs skull, eller ja, till bebisen förstås men du förstår. Var dit med min mamma och mormor för ett tag sedan och då kändes det bara mysko att det var min tur nu, äntligen liksom :) Kändes som om att jag inte fick gå där på något vis men så mysigt! :D

Om ni ska till västerås kanske vi ses! =)

2010-01-29 @ 23:45:16
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra - gravid i v 30

Jag var på Ikea i torsdags och köpte lite bebissaker :)

Det är så mysigt med alla bebissaker och alla små kläder :)

2010-01-30 @ 15:40:51
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi var faktiskt dit på eftermiddagen, hade ett tajt schema igår men vi höll alla våra planerade tider till fullt vilket vi annars aldrig brukar göra =P Vi var ute efter det där vita klädskåpet och en byrå med 8 hål i man kan ställa backar i. Så det blev dom två med hem och sedan en massa annat behövligt =P Trodde aldrig det skulle vara så rolit att handla kräkhandukar, perfekt att köpa dom där 10st för 39 kr eller va de nu kostade :) Vi har planerat att åka dit en gång till senare i vår för att köpa det allra sista. Vi måste fixa lite i rummen först innan vi kan ställa upp alla möbler men jag hoppas det inte tar allt för lång tid för jag är sååå sugen på att göra det klart! Såg att ni nästan var färdiga =) Hittade ni på något då? :)

2010-01-31 @ 11:42:29
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0