Jag längtar såååå

Jag längtar så otroligt till att få tvätta alla kläder och sängkläder och fixa ordning det allra sista.
Jag ute i god tid med allt det andra men det får vänta lite :)

Vi har i alla fall beställt hem en tapet till bebisens rum och idag köpte jag även en lampskärm som jag ska klä om=)
Skötbordet är ju lite pimpat, kanske ska det fixas lite mer.
Det kommer bli ett helt perfekt litet rum åt våran bebis<3

Kort kommer sen när ALLT är klar, hihi<3

I helgen hoppas jag att vagnen kommit in så vi kan granska och beställa :)


Jag älskar när det möbleras, bonkas och knuffas!


Astor ligger gärna nära och lyssnar :)


Kommentera gärna
Postat av: Sofia

JO man börjar väll kanske känna sig lite glad, man vet att det kanske finns nått i slutet av denna kamp med..=)

2010-01-05 @ 20:17:58
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: trend

Inne att skaffa barn i denna stad......!......NYa trenden

2010-01-07 @ 14:42:40
Postat av: Älskar barn=)

Roligt med nyingar=)

2010-01-07 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0