En trevlig dag

Idag blev det en trevlig fika med Maria på bk´s uteservering. Gott kaffe och wienerbröd blev det :P

Blev lite shopping efter det.
På bvc finns en sån fin svart/vit hund som hänger i taket som Lovis pratar jättemycket med och ler åt hela tiden när vi är där, så jag hittade en svart/vit kossa som jag köpte. Den blev också poppis.
Filmade på vårt lilla gull när hon pratade med den men fattar inte hur filmkameran fungerar så filmsnutten kunde inte här :(

Maria köpte ett par blanka leggings åt Lovis, som hon absolut tyckte hon skulle ha (tack säger Lovis) så då var jag tvungen att köpa en matchande tröja så klart. Hittade även en sån fiin klänning på rean, den fick också följa med hem och en underbart doftande lotion till mig :D



Jag är glad att jag bor nära mina päron, då kan jag gå ner till dom så ofta jag vill :)
Bjuder på ett kort på far idag också.

Han odlar "stutsmascher"

TJIHI!

Det är egentligen en "doft-bh" man har i badrummet men idag hällde jag ur innehället och klippte upp den
därbak. VAR BARA TVUNGEN!
Hon har ju nästan lika klyfta som sin mamma (typ ingen alls :P)

Var på en kaffe hos Merima igår.
Kort på söta barnen.
 

Nu ska jag rensa lite gubbar och snart äta upp dom :D


Kommentera gärna
Postat av: Sofia

va söt hon är..=).. säg även kortet på Lovis och morfar.. =).. Tror det är nån som gillar sitt barnbarn.. tiihiii..

Kram

2010-07-20 @ 20:39:19
URL: http://sofialindholm.blogspot.com
Postat av: Mamma/Mormor

Det är så kul att ni vill komma ner till oss, ni får komma huuur mycket ni vill, alltid lika roligt. puss o kram

2010-07-20 @ 22:52:44
Postat av: Syster Jenny

Haha, jag dör av BH-bilden! Hon är ju världens goaste unge! :D Kom ner till oss imon när ni vaknar,jag saknar Luvis! :)

2010-07-20 @ 23:12:51
Postat av: patricia

Haha! Passade bra till hennes chipstuttar ;)

2010-07-21 @ 22:26:47
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0