59 dagar kvar =)

och det är inte många!
Herregud! Nyss var jag ju inte ens gravid, fort går det!

Igår köpte vi väl det sista "bra att ha", en rumptermometer. För en sån under tungan tror jag inte funkar så bra på en bebis :P Babyvakt blev det också. Liite annat smått också och jag fick ett par leggings och ett linne.
Paketet från ellos hade också kommit. Lite till mig, lite till bebis och lite till Ted. Hans tröjor blev skitbra så det var ju roligt =)
När jag kommer ner till mamma och pappa så får vi lite mera. Hon och Louise hade köpt kläder till den lille. Tack så jättemycket, det var så fint!

Idag blev det fika hos Merima, mmm vilken god bulle jag fick som hon fixat alldeles själv.
Hemköp var receptet:P Tack vännen!

Barnmorskan blev det idag också. Hjärtljuden låg på 134 och allt var så bra så. Vår bebis växer och gror<3
Ted kommer bli en sån underbar pappa. Han kommer vara så pysslig.
Om jag lägger nåt i bebisens säng så flyttar han på det för att inget annat får ligga där, hehe, underbaraste.

Ja och förresten så är jag "havandeskapsledig" sen i måndags så jag är bara hemma och njuter av att vara ledig,
umgås med vänner och familj och fixar och donar.
Kommer sakna jobbet också så klart, men inte dom stickiga små hårstråna. Det är väldigt skönt att ha hårfria kläder, det ska jag ju erkänna :)

Nu ska jag virka lite på filten och få inspiration från Äntligen hemma.



Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0