Fiiiiilten är klaaar!

Yes! Äntligen!
Som jag har slitit med den här filten. Många timmar tog det och nu är den äntligen klar.
Tjock och myysig blev den och så klart värt alla sina timmars arbete.
  
154 rutor blev det=) 75*95 cm
Vi hade 3 hundar här i lördags och dom tyckte det var mycket spännande och ville var med och titta.
Dom skulle ju så klart sitta PÅÅ filten medans jag fixade, men det fick gå det också :)
Den blev då godkänd av luddisarna!

Annars då. Jo, vi mår pyton. Ted är bättre än jag men vi hostar om vart annat, har skitont i halsen, och snorar.
Hemskt är det!
Detta är 4:e gången jag är tokförkyld sen jag blev gravid. Så nog märks det att immunförsvaret är sämre, jag som sällan är sjuk annars. Peppar, peppar!

Resten av veckan blir det kurering på hög nivå för nu vill jag bli friskt. Det är ju så tråkigt
när man inte kan göra något.

Nej, imorgon hoppas vi på en bättre dag!



Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Snygg den blev, vad duktig du är :)

2010-03-29 @ 18:53:04
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va fiiin den blev! Mycket kärlek har du lagt ner i den filten, och se så bra de blev! Får man beställa en ;)?? Haha.. Antar att du aldrig drar igång ett sånt projekt igen!

2010-03-30 @ 13:31:13
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Sandra - gravid i v 39

vad fin den blev, filten alltså :)

2010-04-02 @ 21:30:29
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Helena M

Vad fin filten blev. Duktig du är :)

2010-04-25 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0