Jo varsågod tant....

Blev så irriterad idag när jag skulle gå hem och skulle över ett övergångsställe. Jag kommer med en kasse i varje hand och hon kommer i full fart och då stannar så klart jag...
Och hon räcker upp handen och tackar...
Jag stannade ju inte för hennes del utan för min egen skull...
STANNA VID ÖVERGÅNGSSTÄLL..så mycket tid spar man inte på att gasa förbi.

Och så måste jag visa mitt senaste inköpta:
mammaleggings
såå underbart sköna, inte genomskinliga, inte för tighta
Ted gillade dom skarpt :P eller inte..
Kanske ska köpa ett par sånna där snygga mammatrosor och överraska han med,
dom skulle han nog också gilla?!
             

Jag ska inte säga Lina, vad vi ska äta för gott nu men dom hade stora röda med lite grönt på, på hemköp för 10:- asken, inte svenska så klart men värt sina pengar tycker jag då det är marsmånad.
=P

Trevligt kväll!


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Åh, finns det såna leggins? Det hade jag inte en aning om! Hade jag vetat det så hade jag bott i såna när jag var gravid :D

Jobbig tant förresten, folk är bra egoistiska! Kram

2010-03-15 @ 19:04:32
URL: http://pbliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag köpte mig ett par mammaleggings redan till jul. Har sedan dess köpt på mig två par till i olika färger. Kommer nog gå runt med dessa hela våren :D Kan tänka mig att Ted inte tyckte det var speciellt vackert, Daniel sa att det inte var det snyggaste han sätt på mig så, haha!

2010-03-15 @ 19:38:04
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha jo köp trosor också och så säger du åt Ted att du har en överaskning till honom =) =)

Och tusan Sandra, jag som precis satt och tänkte att jag var sugen på något... Jag ska nog tammetusan äta lite choklad som att fira att jag kunde knäppa knappen på jeansen =D

2010-03-15 @ 20:12:35
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Sandra - gravid i v 36

Jag har också såna mammaleggings, underbart sköna :D



2010-03-16 @ 08:46:09
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0