Mera soool....

....och ännu mera soldagar vill vi ha.
Det är ju helt underbart när det droppar och droppar från taken och istapparna bara blir mindre och mindre.
Tänk när dom sopar gatorna rena från grus så dom blir alldeles torra och ljusa..
Åååh, längtar!

Och det är så härligt när alla vårkataloger kommer i brevlådan med alla ljusa fina kläder.
Men inte det smartaste att köpa kläder med en växande mage, men det gör jag ändå... ibland.. :) Jag som trivs väldigt bra i svart och grått men när solen tittar fram så känns det ju så fräscht med ljusa färger.
Senaste var denna klänning som jag fullkomligt föll för på en gång och som magen får plats i ett tag till och som jag kan ha till sommaren, perfekt.

Och denna tröja

30+0

Fika med tjejerna på stan blev det idag och det var väldans trevligt. Var ju så länge sen sist.
Snart kan ses vi mer :) för jag jobbar sista veckan nästa vecka sen blir det njuta av för hel slanten..

Nej, ska ta några virkningstag på filten och den blir faktiskt större och större. Är inte sååå mycket kvar ändå, som jag har kämpat med denna filt, vad jag är bra :) Eloge till mig :)

Trevligt kväll!


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Stor eloge =) Men gud vad fin klänningen var på =) Mycket finare än i affären.

2010-03-13 @ 19:37:59
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Syster Jenny

Jag blir helt pirrig varje gång jag ser din tjocka mage! Kom nu bebisen! Fina kläder föresten. :)

2010-03-14 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0