Sooool...

...får mig och så många andra på bra humör=)
Det gör inget att man vaknar 8 på morgonen när solen strålar in genom fönstret och ännu bättre när man går
ut och inte ens behöver knäppa jackan för att det värmer så härligt. Lovely!
Nästa vecka skulle väl inte heller bli så dum :)

Och jag är så glad för att jag har köpt en ny tröja och nya skor, i rött.
Rött får mig glad känner jag just nu.
 
Mina nya röda skor          v.29+0

Fikat med Merima idag, medans våra killar spelade det nya förbaskade spelet.
Usch, för spel säger jag. Men så länge jag har nåt att göra så kan väl han spela.. Så nu sitter jag här..
Har engagerat mig i headern på bloggen, vilket är det enda jag kan fixa själv, hehe.
Med lite hjälp av Lina, tack!

Nu ska jag ta tag i lite virkning. Känns som den aaaaldrig kommer bli klar... Men det ska den bli..




Kommentera gärna
Postat av: Lina

Allt för dig min vän =) Tröjan och skorna är jättanfina.

2010-03-06 @ 21:33:19
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Solen gör verkligen underverk för humöret:) headern vart jättefin!!

2010-03-07 @ 08:31:57
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0