Vårtecken

Mindre solig dag men med vårtecken blir man glad =)

Lina och Mindie mötte mig efter jobbet idag och vi gick hem till oss för att äta lite våfflor, det satt finfint.
Efter en huskant såg vi dom små färggranna rackarna stack upp genom gräset, våren är på väg.
Vi kikade lite på kläder på nätet så nu vill jag ju bara handla ännu mer...ska knyta ihop fingrarna tror jag, men då är det så mycket annat jag inte kan göra..hmm..

Ge mig en trisslott med vinst på tack!

Astor tog plats i Linas knä flera gånger, det brukar han inte göra. Undra vad det betyder?



Måste visa vår mysiga lilla hund också

Han ligger oftast här och sover sen jag blev gravid<3



Kommentera gärna
Postat av: Sandra

Så där ligger Sigge också! Han har blivit mer nära sedan jag blev gravid. Roligt att se hur som märker av det. I lördags hade jag magsjuka och Sigge var så förtvivlad varje gång jag sprang på toa. Han blev jätteorolig, undrar hur det ska bli när själva förlossningen väl sätter igång?



Håller med dig att det är svårt att köpa till bebis men köp större storlekar, det gör jag ;) Fast nu har vi köpt det mesta, bara lite småsaker kvar som amingsprylar och så :)



Häääärligt med vår! :D

2010-03-18 @ 20:02:27
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för i dag! Jag önskar mig också en sådan lott =) Myskillen, han kanske tyr sig till gravida :P Haha nej då inte finns det då någon i min mage =)

2010-03-18 @ 20:07:54
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0