Dagarna går så fort

Det trodde jag inte när jag gick hem från jobbet. Jag trodde jag skulle känna mig rastlös
och det ser jag tydligen till att jag inte blir =)
Jag har ju haft sån "tur" och mått så underbart bra i princip hela graviditeten och nu är vi ju inne på sluttampen.
Ryggen strejkade ett tag men blev bra igen efter vila.

Nemas problemas och ingen är gladare än jag för det. Det var inte riktigt så jag föreställde mig
en graviditet. Jag bara älskar det och är inte trött på magen än... Mys..

Förra veckan blev vi vagnägare :D Underbart!
Och billigt var det den gången, en hel krona!

 

Vi är så nöjda och längtar tills invigningen.

Min kära pappa hjälpte oss med rullgardinen också. Det finns ingen persienn i lilla sovrumsfönstret så det
fick bli en rullgardin som inte får plats "i" fönstret för då går det inte att öppna.
Det fick bli en kornisch som pappa betonar och säger. Så slipper man se den fula rullgardinen.
Jäättebra blev det! Tack världens bästa pappa <3
 

Bara vaggan som Robin fixar det sista på som fattas och bebisen.

Annars har det varit kalas här i helgen för min älskling som fyllde år igår<3
Avatar i lördags med Lina, Glenn och Mindie (eller ja, hon sov ju) och gourmetrulle och grönsaker med dipp.
Mumsi! Jag och Ted är riktiga gottegrisar.


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Nja, du menar dem som jag fick av dig? De fungerar bra, men de tar ju bara bort halsbrännan om det var så du menade? Vet inte vad man ska ta mot allergin?

2010-05-04 @ 13:58:30
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0