Skam den som ger sig!

Envisheten själv. Det är jag det! (ibland föööör envis)
Varför ska man göra det så lätt för sig? Det blir så tråkigt då :P
Det finns så dåligt med tjocka vintervantar till små bebbisar så jag tog tag i saken
och gjorde ett par själv!!
Inte ska Lovisen behöva frysa om händerna heller.

Gråa med lurv inuti, eller lurvet på utsidan om man så vill.

Jag är nöjd.

Det är ju inte så att jag har tråkigt på dagarna, det är bara det att jag kommer på saker hela
tiden som jag vill göra :)

Annars så har Ted varit pappaledig, både i fredags och idag. Önskade vi kunde ha sådana här
långhelger jämt.
På kvällen gick han på bio så jag släppte av Lovisen och Astor hos mor.
Jag och pappa åkte till Borlänge för att köpa vinterskor och lite annat grejs.

Nu ska jag väl kunna gå i hyfsad slask i alla fall!

Till kvällen gjorde jag sån AAAASGOD mat.
Kyckling med klyftpotatis, morötter, en sån där grön sak som ser ut som en gurka, fast det inte
är inte gurka och fetaost.
Jag har fått DILLE på fetaost. Så underbart gott.
Hela maträtten blev såååå god.


Ja, sen ägnade jag kvällens timmar, i allafall tre av dom till vantarna.
Ted han gick och la sig.
Så nu ska jag väl också ta och göra det.
 
God natt!



Kommentera gärna
Postat av: A

Vilka fina skor, vart ha du köpt dom?

2010-11-23 @ 07:57:09
Postat av: emelie

Kanon fina skor, och vilka söta vantar lovis fått! =)

Håller med jätte dåligt med tjocka vantar!

Ha en bra dag

2010-11-23 @ 08:15:42
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad du är duktig! Skitfina vantar! Och skorna kommer nog bli super bra i slask!! Squasch heter grönsaken sandra;)

2010-11-23 @ 08:36:32
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Lina

Bra Sandra, vantarna var jätte fina. Skorna såg riktigt sköna ut och maten lät kanon, den gröna saken heter squash eller zucchini =)

2010-11-23 @ 09:17:34
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0