Min underbara familj

Det är så underbart med sån härlig familj och att jag har dom så nära.
Så nära som bara några hundra meter mellan :D

Dom ställer alltid upp och tar Lovis om vi ska göra något.
Aldrig är det något problem.
Jag älskar er <3
Alltid när vi kommer innanför dörren kommer Lovis morfar springandes och sjunger:
Är det morfars gull, är det morfars gull?
Mormor kommer: Är det mommos gull, är det mommos gull?
Louise ropar: Är det mosters gull ,är det mosters gull?
Ja, dom slåss nästan om henne och lämnar tillbaka henne när hon spyr och luktar illa :P

På lördag ska Lovis sova borta från oss för första gången.
Vi köpte resesäng i veckan som Louise har bäddat så fin.
Jag ska PARTA :D



Mina kläder som pappa sydde till mig när jag var liten.
Jag var tvungen att ta ett kort med dom på :)







(jag förstår inte hur man som förälder kan låta relationen till sitt barn bara tyna bort)


Kommentera gärna
Postat av: Amelie

Åh vilken gofis!!

2010-11-11 @ 20:30:41
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sötis. Tycker att det är så kul att han har sytt kläder åt dig & Robin, inte det första man tänker direkt när man ser honom.. att han skulle sitta hemma och sy barnkläder ;)

2010-11-11 @ 21:15:43
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Nix, nässpray funkar inte för mig just nu. Jag har vanligtvis trånga närgångar eftersom jag har ärvt min pappas asiatiska platta näsa. Min pappa opererade sig för x-antal år sedan där de försökte vidga hans näsgångar men det funkade inte.

Har provat otrivins spray mot rinsnuva och den funkar när jag är förkyld och så brukar jag använda otrivins methol som funkr lite just nu men ingen som gör att det vidgas helt. Så här är det varje år när luften blir torrare ute. Jag vet att det kommer gå över inom en snar framtid men jobbigt att inte veta när :p

2010-11-11 @ 22:23:51
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lina

Sötfia. =)

Sänggavel med tyg tycker jag också är fint men Glenn ratar det helt =)

2010-11-11 @ 23:48:18
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sötaste Lovis :)



Nä eller hur!! Men ja köpte hem några liter läsk han kan hälla i sig istället ;)

2010-11-12 @ 10:06:03
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad Glenn vill ha? Jag tycker han borde nöja sig med att jag ligger i sängen bredvid honom och låta mig bestämma sänggavel =)

2010-11-12 @ 22:00:04
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: anonym

(jag förstår inte hur man som förälder kan låta relationen till sitt barn bara tyna bort)

en kommentar till detta som Du skrev den 10 nov. Det kan ju vara tvärt om, att ens barn inte vill ha kontakt med föräldern.. att man som förälder försöker att hålla kontakt men att ens eget barn inte vill ha någon kontakt och det på grund av att någon baktalar mig som förälder ( den andra föräldern te.x. ) alltså säger sådant som inte är sant p.g.a. egen vinning, tyvärr så finns det sådana fall och det smärtar mig djupt, speciellt sen man upptäcker att livet är väldigt bräckligt te.x om man fått en stroke, för vad skulle hända om man går bort och barnet inte har haft någon kontakt med föräldern och då upptäcker att alla beskyllningar har varit falska. jag skulle inte vilja vara i barnets kläder inte heller i dom som baktalat föräldern.

2011-01-03 @ 17:03:26
Postat av: Sandra

Ja så kan det ju vara men man väljer ju aldrig sin förälder så om ett barn väljer bort en mamma eller pappa är det på en annan nivå(TYCKER JAG). Barnet har man själv skaffat och är förälder åt livet ut. Sen kan man ju välja bort den andre av många anledningar. Men jag tycker ÄNDÅ att man som förälder har ett ansvar till sitt barn. Att vara just FÖRÄLDER. Men jag tror nog att det här "barnet" som vi kanske pratar om pga av vissa anlednigar valt distansen till sin förälder.

2011-01-03 @ 22:41:06
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0